Міжнародний аеропорт «Херсон» – це точка економічного зростання Херсонщини, стратегічний інфраструктурний об’єкт Півдня України.
Після відновлення діяльності у 2014 році за 4,5 роки послугами аеропорту скористались близько 300 тис. пасажирів. І якщо в 2014 році їх було 11 тис.,то у 2017-му їх кількість збільшилась в 10 разів.
Перспективне покриття аеропорту – 6 млн пасажирів з Півдня України та АР Крим.
В липні на сесії Херсонської обласної ради було дано старт процедурі підготовки аеропорту до концесії, адже підприємство має статус комунальної власності області.
Досвід багатьох країн Європи щодо залучення приватного бізнесу в розвиток аеропортів демонструє позитивні результати. Наприклад: у Туреччині за останні 15 років кількість аеропортів у країні збільшилася з 26 до 55. У Грузії за 10 років за рахунок інвестора відбулося зростання пасажиропотоку на 43% у Тбіліському аеропорту і на 56% у Батумському. В модернізацію інфраструктури, систем і послуг в Болгарські аеропорти інвестує німецька кампанія у сумі понад 170 млн євро тощо.
Під час стратегічної сесії Форуму «Таврійські горизонти» на тему: «Херсонщина – економічний розвиток та інвестиційний клімат «на кордоні»: досвід становлення» авіаексперт, засновник-партнер Aviaplan LLC, Євген Трескунов продемонструє основні здобутки та наявні можливості Аеропорту «Херсон», а також сформує основні очікування та вимоги до майбутніх концесіонерів.
Comments are closed.